Bijna klaar voor vertrek......... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van steylgoeszuidamerika - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek......... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van steylgoeszuidamerika - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek.........

Door: Steef en Maaike

Blijf op de hoogte en volg

22 September 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi Allemaal!

Op deze site kunnen jullie de komende 6 maanden al onze belevenissen én avonturen in Zuid-Amerika gaan volgen. We zullen proberen elke week een leuk stukje te gaan schrijven en we vinden het natuurlijk ook helemaal leuk om al jullie reactie te lezen. We gaan iedereen hier in Nederland missen, zeker na de leuke PARTY van gisteren. Een erg goed begin van onze reis.

We hebben de route al een beetje in ons hoofd zitten maar wie weet veranderd deze nog. Op dit moment is het plan om een weekje of 2 in Beunos Aires door te brengen, na alle goede verhalen die we gehoord hebben over deze stad zijn we erg benieuwd.
Op de Universidad de Beunos Aires gaan we eerst ons Spaans nog even opfrissen, dus de komende week gaan we al hard studeren. Daarna Uruguay, Brazilië, Paraguay en dan weer terug naar Argentinië. Om daar het zuiden te gaan bekijken. Vervolgens naar Chili, waar Juliette en Frank ons op komen zoeken, en daarna gewoon weer terug naar Argentinië. Uiteraard staan Bolivia, Peru en Ecuador ook op de planning, kortom we hebben nog genoeg te doen het komende half jaar.

Donderdag wordt het even huilen op Schiphol, maar dan gaat onze trip eindelijk écht beginnen. Het volgende stukje op deze site zal dan ook vanuit het zonnige Buenos Aires komen!

Tot dan!

Beso Steef en Maaike

  • 22 September 2008 - 13:07

    Monique Dohmen:

    Heej Steef en Maaike,

    Ik kreeg jullie berichtje via hotmail; het is dus al bijna zover!!
    Ik wil jullie een heel erg goede en toffe reis toewensen.. Doe mooie ervaringen op en pas goed op jezelf en elkaar!

    Groetjes,
    Moon

  • 22 September 2008 - 13:11

    Jet:

    Hi Maaike (en Steef),
    Wat leuk dat jullie deze site hebben. Ik kijk er naar uit om de verhalen te lezen.

    Heel veel plezier en een goede reis alvast.

    Gr,
    Jet

    PS. Maaike, dam to dam uitgelopen hoor. Volgend jaar samen!

  • 22 September 2008 - 13:20

    Ted:

    Hoi Steef en Maaike.

    Ik benijd julle!Ben ook een beetje bezorgd, maar dat zal wel aan de leeftijd van me liggen. Twee mooie meiden op weg naar de gringo's! Heel veel mooie ervaringen en veel plezier. Steef jou zie ik morgen nog ..
    Groetjes,
    Hans en Ted.

  • 22 September 2008 - 15:27

    Bart En Monique:

    Best wel spannend.
    Kunnen jullie er nog wel goed van slapen.

    Steef we zien je nog.
    gr. Bart en Monique

  • 22 September 2008 - 16:41

    Iris:

    Ha leeve sieskes,

    Het begin gisteren waas good. Donderdaag nog ein paar treunkes en dan got geej eine geweldige tied tegemoet. Geniet ervan!
    Kus,
    Iris

  • 22 September 2008 - 17:19

    Willem-Jan:

    heel veel plezier. Ik kijk nu al uit naar jullie welcome-back-party op 25 Maart!

  • 22 September 2008 - 17:23

    Bob:

    Hee Steef,

    Super veel plezier en geniet ervan!!

  • 23 September 2008 - 03:29

    Anna:

    Het huilen begint nu al! Ben ik dalijk terug in Nederland, ben jij er niet!! :-( Veel plezier!! Heb ook veel goede verhalen gehoord over Beunos Aires ;-)
    Ik houd je site in de gaten!!
    Kus

  • 23 September 2008 - 08:03

    Juliette:

    Lieve Maaike en Steef!
    Nog maar twee dagjes....
    Het feest was geslaagd! Succes nog met de laatste voorbereidingen voor de reis!

    Liefs,

    Juliette

  • 23 September 2008 - 10:42

    Karin Vossen:

    Wauw, wat een heerlijk vooruitzicht!
    Ik wens jullie allebei héél veel plezier en ik ben benieuwd naar alle verhalen!

    Karin

  • 23 September 2008 - 12:13

    Yvonne:

    Ha Maai en Steef!!
    Have fun! Geniet ervan en pas op voor loslopende mannen ;-)
    Groeten Yvonne

  • 24 September 2008 - 08:43

    Peter&Monique Spelt:

    Hoi Steef en Maaike

    We beginnen nu wel erg jaloers te worden. Volop in de verbouwing met een hoop stress en jullie pakken het vliegtuig om naar de andere kant van de wereld te reizen. Wij wilde dat het weer zover was voor ons!! Zeker voor Peru kiezen. De Incatrail is een waar hoogtepunt. 4 Dagen crossen door het Andesgebergte. Colcacanyon met zijn condors, de Misty met zijn altijd prachtige nevel. Argentinie, de tango leren. Chili met zijn eindeloze vlaktes. Enjoy travelling en ontmoet vele andere. We blijven jullie volgen. En Steef, misschien wel nieuwjaar op een eiland met een stel gekke Dutchies, haha.

  • 24 September 2008 - 11:55

    Arjanne:

    Ha meisjes,

    vanavond ga ik jullie nog ff zien en dan is t zo ver... Spannend, ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan mee maken en hoop dat jullie t thuisfront niet te veel gaan missen! Alvast een hele goede reis!

    Liefs,

    Arjanne

  • 25 September 2008 - 19:59

    Apie- Noor:

    aaaaaapie, k ben je gister door de drukte en ziekjes helemaal vergeten te bellen! en sms naar je telefoon mislukken! hoop dat jullie een goede reis hebben gehad! heel veel plezier he meiden! maaik, leuk om te gezien te hebben wie je reismaatje is.. het komt helemaal goed! dikke kus en ik hoop vaak op de hoogte te worden gehouden (ja aap, weet dat dat lastig wordt;)!
    dikke kus

  • 25 September 2008 - 21:11

    Marieke V:

    Hey Steef en maaike,

    En hebben jullie een goede reis gehad?
    Ik wens jullie heel veel plezier en geniet ze.
    Kijk uit naar jullie mooie verhalen. Ben jaloers op jullie...

    Kus Marieke

  • 26 September 2008 - 11:47

    Hens:

    Stefanie, Maaike,

    Inderdaad enkele tranen op donderdag .Daarna een onverwachte verandering in jullie reisschema. Ik ben benieuwd hoe de reis er nu uit gaat zien.
    Ik wens jullie heel veel plezier in Zuid Amerika .
    Ik verheug me op alle verhalen en foto's op deze site .
    Tot de volgende keer,
    Dikke kus, Hens

  • 27 September 2008 - 15:12

    Lisa:

    Lieve Steef en Maaike,

    Veilig aangekomen? Al veel meegemaakt? Ben erg benieuwd. Gisteren was de diploma uitreiking, het was erg gezellig. Vanavond feestje bij Maria. Jullie borrel was echt top. Have fun meiden. KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2009

Happy ending...

18 Maart 2009

Bourgondisch Backpacken Part II

22 Februari 2009

Bourgondisch backpacken

04 Februari 2009

600 muggenbulten en de Machu Picchu!!

18 Januari 2009

Wet en Wild in Bolivia

Actief sinds 07 Sept. 2008
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 24633

Voorgaande reizen:

25 September 2008 - 25 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: